عشق دروغ
عشق دروغ
مواظب باش دل کسی رو نشکنی
نوشته شده در تاريخ 20 شهريور 1390برچسب:, توسط الهه |

تو منو به اوج رسوندی گفتی تا همیشه باهات میمونم گفتی عاشقتم و نمیذارم به کسی و چیزی نیاز پیدا کنی گرم شدم گفتم روز تنهاییم تموم شد حالا یکی رو دارم که دوسم داره باهامه و باهام میمونه من دیگه تنها نیستم تو باهامی اما وقتی گفتی عاشقم نبودی و برات بازیچه بودم اون حس گرمی به پایان رسید اشکم سرازیر شد و از خودمو تو متنفر شدم از همه بدم اومد چه قدر عاشقت بودم تو منو دیوونه ی خودت کردی و بعدش ولیم کردی اونم با بی رحمی تمام عاق بودن لیاقت میخواد که تو نداشتی منو به اوج رسوندی و از همون جا پرتاپ کردی پایین لعنت به تو و عشق دروغ تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.